نوری: به اندازه 12 نفر دویدیم

نوری: به اندازه 12 نفر دویدیم




 

 


نوری: به اندازه 12 نفر دویدیم


تاریخ : جمعه ،
25 مرداد 1392

کاپيتان تيم پرسپوليس تهران گفت: اندازه 12 نفر دويديم و با غيرت بازيکنان توانستيم 3 امتياز را بگيريم.

محمد نوري پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل ملوان گفت: 3 امتياز را بايد مي‌گرفتيم، پس از اخراج کفشگري بازيکنانمان به اندازه 12 نفر دويدند و با غيرتي که از خود نشان دادند پيروز شديم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي نيز بتوانيم چنين عملکردي داشته باشيم.

وي افزود: بازيکنان جوان ما اکثرا عضو تيم ملي اميد هستند، اگر اين بازيکنان جا بيفتند آينده پرسپوليس 3- 4 سال تضمين مي‌شود. اميدوارم آنها بتوانند روز به روز به پيشرفت خود ادامه دهند. ملوان هم تيم خوبي بود و عملکرد مناسبي ارائه کرد.

نوري در مورد قطع برق اظهار داشت: اين مسئله عادي است ، 2 سال پيش نيز چنين مشکلي به وجود آمد و اميدوارم اين موضوعات حل شود.

کاپيتان پرسپوليس در مورد صحنه‌اي که مي‌توانست توپ را به دليل مصدوميت بازيکن ملوان بيرون بزند، عنوان کرد: مي خواستم توپ را بيرون بزنم اما ديدم که بازيکن ملوان نيم‌خيز شد و من را نگاه مي‌کرد، بازي جوانمردانه اين نيست که هر بازيکني زمين افتاد توپ را بيرون بزنيم، در نيمه اول بازيکن ما اگر زمين افتاد و آنها توپ را بيرون زدند به دليل اين بود که او کمردرد داشت و پس از آن تعويض شد. در اينگونه مصدوميت‌ها و مشکلاتي که از ناحيه سر رخ مي‌دهد و باعث خونريزي مي‌شود بايد بازي جوانمردانه را رعايت کرد اما در آزادي که تيم‌ها بسته بازي مي کنند و وقتي يک موقعيت به دست مي‌آوريم خود را به زمين مي‌اندازند نمي‌توان چنين کاري کرد، بازي جوانمردانه هنوز در ايران جا نيفتاده است.

وي در مورد احتمال حضور محمدرضا خلعتبري در پرسپوليس گفت: اين بازيکن هنوز به تيم اضافه نشده و بايد منتظر باشيم تا اين اتفاق بيفتد، او بازيکن خوبي است و مي‌تواند به ما کمک کند.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل